دیونتم.....دیونتم........دیونه........
نوشته شده توسط : kaka

شب شده ساکته دوباره خونه

 

می گرده دل دنبال یک بهونه

 

می گرده باز گنجه ی خاطراتو

 

پی یه حرف ناب و عاشقونه

 

عکس تو رو باز می ذاره روبروش

 

که تا ته شب واسه تو بخونه

 

دلم تو التهابه که چه جوری

 

قدر چشای نازتو بدونه

 

تو عصری که قحطی عطر یاسه

 

اما به جاش دوست دارم گرونه

 

کافیه اسمتو یه جا ببینم

 

تا حس شعرم بزنه جوونه

 

من نمی تونم بگم اندازه شو

 

اینو فقط شاید خدا بدونه

 

محاله که عشق ما رو ندونن

 

برو سئوال کن از گلای پونه

 

اگه بخوان خیلی کم از تو بگن

 

می گن همون که خیلی مهربونه؟

 

بی خبری تو ولی از حال من

 

میندازم اینو گردن زمونه

 

چقد حسودیم میشه وقتی همه

 

بهم می گن دل تو پیش اونه؟

 

من خودمو باز می زنم به اون راه

 

می گم بیارید واسه من نشونه

 

اما تا کی فریب بدم دلم رو

 

اون داره کلی آدرس و نشونه

 

مهم ولی تویی که اسم نازت

 

با من یه جایی پشت آسمونه

 

اونا نمی دونن ستاره هامون

 

دو تاس ولی توی یه کهکشونه

 

اینو بخون تا دوباره بدونی

 

دیوونتم ، دیوونتم ، دیوونه

 

 





:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 12 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: